sylmz1 Bugün ikinci kez çatı muayenesi oldum 2 cm açıklığım vardı bebeğin suyu herşeyi yerinde olduğu için yatış vermeyip eve gönderdi sancın kanaman vs olursa gelirsin dedi açıklık için evde ne yapabilirim
Senem11 sylmz1 günde yaklaşık her saat squat yapıyorum hurma yiyorum ama yok gelmeye niyeti gibi bizde 39+1
Eluf sylmz1 bnmde ilk bebegim 2cm acilma vardı dr yatış verdi 4 gün hastande yatm sonra suni sancı verdi oyle dogum oldu ama bunda 2.3 cm acilmam olsa bile yatmcam eve gelcem sanci olna kadar gitmem 4 gün yatym ikide bi ugrenciler gelip gelip alta muayene ediyorlar
sylmz1 Eluf çok üzüldüm,zaten yatış verseydide 3-4 cm olmadığı sürece kabul etmicektim çünkü bebekte bir sıkıntı yokken kendimi hastanede perişan etmek istemedim
Nano12 Bende 37 haftalığım bebek kanala girmiş 1 cm açıklık var 40. Haftaya kadar bekler mi bebek yoksa yakın zamanda doğum olur mu çok merak ediyorum bunu tecrübe eden var mı