serayglmz Kızlar 5+2 de KARINDAN ULTRASON ile keseyi gördük. Ama bebeği ve kalp atışını görmek için henüz erken olduğu söylendi. Siz kaçıncı haftada bebeği ve kalp atışını gördünüz. Lütfen yanıtlayın boş gebelik haberleri okuyorum korkuyorum 🥺🙏🏻
ardaada serayglmz bende sizin gibi bu tarihlerde vajinal yoldan kese görüldü. 2 hafta sınra gelmemi söylemişti o yüzden 7. Haftada duyduk. Daha erken gitmemiştim o yüzden 6 larxa da duyulur mu bilemiyorum
Deletedmom_52 serayglmz lütfeeeeen okuma onları bende zamanında manyak gibi okudum durdum buralar google yalan dolan dolu dualarını et vakti gelince duyacaksın inan stres daha sıkıntı kendini sankinleştir 🥲🐣🫶🏻
Hallerimvarbenim serayglmz Beta değerin kaç canım beş bin ve üzerinde kalp atışı duyulacak seviyeye gelmiş oluyor
serayglmz Hallerimvarbenim en son kese oluştuğu için kan vermene gerek yok demişti doktor. 2 hafta sonra çağırdı yeniden ultrason için 🙏🏻
Selenay3523 5+2 de öğrendik 7+2 de duyduk çok şükür kalp atışını şu an 31+1 haftalığız sabızsızlıkla bekliyorum kızımı güzel düşünün sağlıkla duyarsınız inşallah kalp atışını 😊
serayglmz Selenay3523 Ay bende 7+2 deyken kontrole gideceğim.Çok teşekkür ederim. Sağlıkla gelsin inşallah prenses kızınız😍🌸
Brck0303 serayglmz içini ferah tut 6 7 haftada görürsün bebeğin için de kendin için de iyiyi işte rabbim hayırlısı neyse onu nasip eder inşallah herşey gönlünce olsun 🤗
Tannsu serayglmz ben 6 haftalıkken gittim doktora bana dış gebelik ya da düşecek demişti ben ikna olmadım doktorumu değiştirdim 7 veya 8. hafta olması lazım yeni doktorum hayırlı olsun sağlıklı bi bebek dedi şimdi 23 haftalığız kızımla herkesin her dediğine inanmayın doktor diye başka doktorlara da bakın
serayglmz Tannsu ay ne kadar kötü bazı doktorlar çok negatif kim bilir ne kadar üzülmüşsünüzdür.. Çok şükür sağlıkla gelir inşallah bebişiniz 🙏🏻
Tannsu serayglmz rabbim seni de sağ salim bebişine kavuştursun canım benim evde ha düştü ha düşecek diye dolanıyordum ızdırapla ama mucizeler hep var sende farklı doktorlara ulaş en azından tutunana kadar 🥰
Koalammm serayglmz canım yedinci hafta da duyulur kalp atışları merak etme bende yedinci haftada duydum
Sinem0135 serayglmz 4+3 de vajinal yoldan keseyi gördüm . 6 haftalıkken de ultrasonda kalp atışını duydum . Bu durum 8 e kadar da uzayabiliuor canım