Karads Merhaba kızlar tüp bebek pozitif olumlu sonuç aldım 10.gün 262 beta hcg doktor ikiz olabilir dedi bu durumu yaşayan varmı ? Ve kasılmalar batmalar oluyor normal hayata geçebilirsin demişti doktorum ama dikkat ediyorum tabiki normalmi bu durumlar ?
Buketterenn Karads hayırlı olsun öncelikle benimde 10. Gün 760 idi ve ikizmiş ben sonucu öğrendikten sonra eski hayatıma devam ettim ama kanamam oldu sonra öğrendim ki kese katında kanama alanı varmış oyüzden tekrar yatmaya başladım çok şükür o geçti ama ben korkumdan hala yatıyorum 12 haftalığız
Karads Buketterenn doktorum değerin iyi ikiz büyük ihtimalle dedi ama bilemedim tabiki rabbim biliyor bekliyoruz bende yatarak geçirmeye çalışacağım öğretmenim çalışıyorum raporlarla geçecek bu dönem
Buketterenn Karads size tavsiyem mümkün olduğunca dinlenin kendinizi yormayın hele zaten ikizse hiç yormayın kendinizi hep iyi düşünün stres yapmayın o çok etkiliyor bebekleri sağlıklı mutlu bir hamilelik süreciniz olur inşallah 🥰