Nurdan11_ mizginn_ evet kullanıyoruz ama doktor kontrolünde kullanıyoruz. Bende kan pıhtılaşması var bir de düşük gebeliğim olduğu için hem fitil hem kan sulandırıcı iğne kullanıyorum
Sinem0135 mizginn_ ben kan sulandırıcı kullanmıyorum ama daha önce de kaybım oldu . Düşük riskim de var . Duphaston prolaton iğne ve progestan vajinal kullanıyorum . İnşallah hepimiz sağlıkla kucaklarımıza alırız bebeklerimizi 🤲🏻❤️
mizginn_ Sevgi56 canım geç gördüm ancak döndüm ilk gebeliğim 5 haftalık düşükse sonlandi onlem amaçlı doktorm oksapar iğne kullanmami istedi 3 ay bitmek üzere hala devam ediyorum