Kızlar 3 ay önce sezeryan oldum tamam sezeryan kötü birşey değil ama o uyuşukluk özel bölgemdeki beni inanılmaz rahatsız ediyor dokunmak istemiyorum ağda yaptırırken rahatsız oluyorum sanki yırtılcak zannediyorum kendimde dahil kimsenin dokunmasını istemiyorum bu uyuşukluk geçecekmi bilmiyorum yarım hissediyorum