edaa1402 çok teşekkür ederim benim durumum farklı kalp deliği ameliyatim var benim ayrıca kalp kapakciklarimda yetmezlik var o yüzden normal doğumu eledim. Benim için en stressiz ne ise onu düşünmeye çalışıyorum tabiki doktorumla verecegim ortak kararla bakalm artk kismet Allah hepimize sağlıklı ve kolay doğumlar nasip etsin insallah 🤲🌸🥰