Mahirin-annesi1 20 haftalık olduk ama hala hiç hareketini hissetmedim bu normal mi kaçıncı haftada hissedilir en geç ikinci gebeliğim ikinci gebelikte daha erken hissediliyor diyorlar ama bilemedim
guzelanne01_ Mahirin-annesi1 kızımda ikinci gebeliğimdi ilk düşük oldu 9 10 haftalıkken kızımda 15 16 arası hissetmeye başladım ve devam etti oğluma hamileyim şuan Ara sıra seğirmeler oldu ama şuan hiç bişey yok 16 haftalığım🤷🏻♀️😳 3 oluyor
guzelanne01_ Mahirin-annesi1 doktoruma sordum canım doktorların ortak görüşü 20 den sonra başlıyor 28 e kadar hissedilmemesi normal onların görüşü bu