allah askına 1 ayda doğalgaz ne kadar gelebilir ki aklım almıyor hep 580 civarı gelen fatura bu ay birdenbire 1550 gelmis şaşkınlıktan deliye döndüm hep aynı ayarda yanar eski kombi oldugu icin 3 de yakıyoruz ev ne cok sıcak ne cok soguk size de yüksek mi geldi yoksa bizim kombide mi sıkıntı var maaşlara gelen zammın fazlasını cıkardılar bu ay şok oldum