Sevut kesinlikle katılıyorum bende 3gun önce doğum yaptım ceren hanımda hastaneden çıkana kadar değil sonrası içinde sizinle ilgiliniyorlar ben dün gece aradım yeni dogan odasını gece mesela taburcu olmama rağmen hala çok ilgililer imkanları çok çok güzel ve çok rahat ediyorsunuz emin olun