Mineeee14 Kızlar sürekli kan veriyorum güzel ilerliyor diyo doktor ama korkuyorum yinede boş gebelik olur diye öyle bir ihtimal varmı ilk hamileliğim o yüzden bir bilgim yok size sorayım dedim
HurremSultan Size tavsiyem bu kadar pimpirikli olamamanız olur. Böyle sürekli kan vermek vs. sadece kuru stres yapiyor insanda. Ne kendinizi ne de bebeğinizi bu strese sokmaya gerek varmı? Biraz relax 🥰
Dnoby Mineeee14 O zaman 2 haftalık değil 4 haftalık hamileyim deyin. Bol bol dua edin sağlıklı ilerlemesi adına çünkü kim ne derse boş Allah ne yazdıysa onu yaşıyoruz. Bende çok panik yapmıştım ilk öğrendiğimde var mı yok mu vs diye Allah sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin hepimize.