Minikmucizelere Kızlar 5-6 gündür akıntım var adete bi hafta kaldı biraz bel ağrısı oluyo sabahlari,iki gündür karnim şiş gibi hazimsizlik var gibi yani bide iki gündür arada bi cok az kasik ağrısı var gebelik olabilir mi bunları yasayan oldu mu
Dlkk44 Minikmucizelere benim diğer hamileliğim 2-3 gün akıntım oldu en son kan verdiğim gün uzunca bi akıntı geldi kan verdim 212 ile öğrendim ama bel ağrılarım felan yoktu yaklaşık 2 haftadır da aman aman bi akıntım var yine aynı bel ağrısı -kasık ağrısı felan da var dün doktora gittim test yaptım silik çizgi çıkmıştı kan verdim ve akıntım için vajinadan sürüntü aldı sonuçlar pazartesi çıkacak yerleşmeye çalıştığı zaman da akıntı çok olurmuş istersen bi test yap akıntının rengi ne
serayglmz bende sürekli akıntıdan anlamıştım. Erken gebelik testinde anında pozitif çıktı :) Allah gönlünüze göre versin inşallah
Minikmucizelere serayglmz yaa iyku yazdınız cok teşekkür ederim umut oluyosunuz bana İnşallah benimde sağlıklı nasip olur bu sefer🙏🌸
Minikmucizelere serayglmz kurtaj olduktan sonra biraz duzensizlik oldu adetimde de o yuzden bi hafta kaldi son adete gore ama on gunu de bulabiliyo adetim o yuzden biraz daha bekleyeyim test yaparim inşallah güzel sonuçlar alirim🤲
Minikmucizelere Dlkk44 canım testi seyden yspmiyorum normale göre adete bi hafta var ama kurtajdan sonra 30 gunde degil 39 gunde bi oldu iki uc ay bu seferde öyle olcak olursa iki hafta var ama akint baya bi olmaya baslayinca belirti midir diye dusundum digeri gibi bel agrimda var kasik ağrım iki gundur var tedirgin oluyom bi yandanda bi dış gebelik bi komyasal yasagdigimdan kasik ağrısı olunca korkuyorum o da hamilelik belirtisi aslinda ama işte ister istemez korkuyorum Akintimda aynı yumurtlamada oldugu gibi beyaz kokusuz bi alıntı senin akintin nasıl?
Dlkk44 Minikmucizelere beyaz kokusuz uzayandı canım 2 haftadır da öyle hâlâ benim çok akıntım oluyor o yüzden hem beta baktı hem sürüntü ama kafana takma takarsan olmaz gerçekten kafaya takmadığın ay hamile kalıyosun bir kaç ay kendine bi uğraş bul
Minikmucizelere Dlkk44 doğru soyluyosun canım teşekkür ederim hakkımızda hayırlısı olsun inşallah hepimiz için de🙂