Deletedmom_85 Teslimenursevil 8. Güne kadar hep pozitif gördüm full net pozitif silik bile değildi sonrası hüsran çok umutlsnmayın diye söylüyorum olmazsa üzülmeyin diye. Ama inşallah vardır diyelim
Yagmurrr98 Teslimenursevil Erken yapıyorsunuz doğru olduğunu düşünmüyorum üzgünüm 5 6 gün daha bekle istersen
Sureyya1 Teslimenursevil cok acele etmeyin biraz daha sabirli olmaya calisin ust uste kullandiginiz ilaclar var siz dahavyeni dusuk yapmistiniz bi kere hamile kalmissiniz yine kalirsiniz ne kadar cok ustune duserseniz o kadar stres yaparsiniz burdan bile ne kadar stresli oldugunuz hissediliyor
Teslimenursevil Deletedmom_85 insan herşeye bi umut bağlıyo işte o minnacık umut saçma sapan şeylerden hemde iğne etkisiyle pozitif çıkacağımı bile bile test yapıp duruyorum çarşamba tekrar yapıcam 10. Gün oluyo o zaman az çok belli olur heralde
Bsra2888 Deletedmom_85 az önce test yaptım bugün 8. Günü iğnenin negatif çıktı dogru olma ihtimali var mi
Turan123 12 gün çatlatma iğnesinden çıkar çift çizgi . 5 6 gün daha bekleyin. 12ci günü yapın inşallah o zaman da pozitiv çıkar
Teslimenursevil Turan123 yok çıkacağını biliyorum ama 6. Gün olmasına rağmen belirgin silikleşme yok ilk iğne dememde böyle değildi 4. Gün çok silik çıkmıştı mesela ama bu sefer 6. Gün ve daha belrigin
Deletedmom_85 Teslimenursevil Normalde iğne etkisiyle pozitif çıkacağını bile bile yalancı pozitifi görmek nasıl bir his diye hemen hemen bir buçuk yıl denemenin sonunda ilk defa Gebelik testinde pozitifi bilinçli yaparak görmüştüm O bile çok iyi hissettirmişti bilirim o hisleri duyguyu canım :(
Teslimenursevil Deletedmom_85 gerçekten öyle ne kadar yapmıycam durucam desemde duramıyorum iğne etkisi geçene kadarda büyük ihtimalle yapıcam sürekli
Deletedmom_85 Teslimenursevil ama seni hatırladığım kadarıyla sen hamile kalabiliyorsun canım o yüzden o kadar dert etme inşallah tutar
Teslimenursevil Deletedmom_85 1 buçuk yıllık evliyim 1 defa çatlatma iğnesiyle kaldım ilk denemede ama 10 aydır tedavi görüyorum buda çatlatma iğnesinin ikinci demeesi
Fatma63_41 Canim çatlama iğnesininde yani tam garantsi yok bende yapıldım ama olmadı yani kendini yıpratma oladabilir olmayadabilir ama inşallah pozitif görürsün 🤲