Duru- Bu çorbayı gebelikte tüketen oldu mu ? Doktora sorsam doktor çorbayı bile duymamış olabilir o kadar çok canım istiyor ki bir zararı olur mu diye de endişeleniyorum . Gebelik döneminde tüketen oldu mu acaba ?
Sisilla Duru- Andırın doktoru ☺️ Bizde yaz kış yenir hamileliğimin ilk aylarında çok aşerdim konservesi vardı hepsini yapıp tüketmiştim 😅 şimdi de tam mevsimi içiyorum ben bi sıkıntı yok şükür 16 haftalığız ☺️☺️
guzelanne01_ Duru- şuan içiyorum😂Çok çokta tüketiyorum hiiç birşey olmaz maraş doktoru biliyor canım doktorun kim
Duru- Merveozdemrr evet mayalanır ekşi olur ben çok severim inanılmaz canım istiyor anneme yaptıracağım
Duru- Sisilla A_syma guzelanne01_ Sağolun canım cevaplarınız için o halde ben de anneme yaptırıp içeyim 🙂 Ben Maraş ta yaşamıyorum annem Maraşlı. Maraş yöresinin tüm yiyeceklerini çocukken tükettiğim için hala çok seviyorum
mrv_elvn_ guzelanne01_ markasi hastanesi Alper tural 🤗 tıp fakültesine de gidiyorum ben orda da değişiyor doktorlar sürekli
AtillaG guzelanne01_ Merkez Kadın doğuma gidiyorum Rahmi balık çok güzel ve baya ilgiliydi biz çok memnun kaldık ☺️
Elvancn Duru- ben antepliyim yaparız şuan İstanbul dayım🥺annem soban üstüne kaynatirdi çok severim olsa içsek ama yengem hamileyken içmişti birşey olmadi
mrv_elvn_ Duru- ben tükettim neden zararlı olsun ki benim ablam çok aserdi tirsik ve o benden daha çok yedi ve bir şey olmadı canın istiyorsa ye bence 😋
guzelanne01_ mrv_elvn_ bende tıpa gidecem bir kere kadın doğum kemal hansuya gittim bişey anlamadım ilgi sıfır hijyen 0 sonra ahmet kirecciye gittim iki kez 12+6 da en son gittim hatta yok bunuda kafam almadı Şimdide tıpa Özel muayaneli abdullah toka gidecem umarım memnun kalırım kalmasamda kalacam artık napim🤷🏻♀️
mrv_elvn_ guzelanne01_ Alper bey de iyi hem ücreti de diğer hastaneler gibi pahalı değil 175 lira ilgisi de temizliği de güzel erken gidersen hastane sakin oluyor tıp fakültesinde Abdullah beyden memnun kalanlar da var ama gidersen deneyimlerini bizimle de paylaş 😌
mucizebebegimmm guzelanne01_ kesinlikle memnun kalırsınız diye düşünüyorum. Ben ona gidiyorum baştan beri çok memnunum
minnakbebem guzelanne01_ bende ona gideceğim Semih yancara gidiyorum ama kafam karışık benimde bir o doktoru da denemek istiyorum
guzelanne01_ mrv_elvn_ çok var canım bir tane olumsuz duymadım doğumda gecen sene 1000 tlymiş hocayı istersek 114 tlde özel oda ama alanında çok çok iyimiş herkez övüyor gidince yazarım bende pazartesi ☺️
guzelanne01_ mrv_elvn_ markaside kuzenim doğum yaptı daha çok yeni hiç memnun kalmamış ayrıca 10.000 patlamış Bebeğide küveze almışlar yanlış hatırlamıyorsam oda alper beye gitmiş paramla rezil oldum diyor cihazlarınıda beğenmiyordu hiç düşünmedim bile bu yüzden
Ysm0307 guzelanne01_ yaa fiyat olarak çok iyiymiş bende ksü de doğurmaya asistanlar girecek doğuma diye korkuyorum zannetmiyorum ki hoca gelsin bin liraya doğumla uğraşsın
mrv_elvn_ guzelanne01_ ilk defa olumsuz bişey duydum bu doktorla ilgili doğumu orda yapmayacağım ben dogum için bende tıp fakültesini düşünüyorum fiyatı daha uygun oluyor bu devirde 10.000 az para değil ki hatta bende tıpın özeline giderim belki çünkü ücretsiz olan kısımda stajyerler çok kafa karıştırıyorlar