Melhakars 10 haftalık hamileyim doktorum bana zofer ilaç verdi iyi geldi ama bebeğe bi zararı olur mu korkuyorum ?
Mom534545 Melhakars bende kullanıyorum canm İçmezsem çok kötü oluyorum bir tanesi bana 2 gün idare ediyor mecbur kullanıyoruz 1 kutu bitirdim 2.sini alcam
SemihBesteYaln Benim o dönemde hayatımı kurtaran tek ilaç nefes alsam kusuyordum ilk 3 ayda 7 kilo verdim . Ama doktorum bu ilacın ağır bi ilaç olduğunu söylediği için sabah aç karnına 1 tane dilimin üstünde erimesini bekliyordum 🤗 iyi geldi sonra 16. Haftada mide bulantılarım birazda olsa geçince ilacı bıraktım . Hergün de içmedim o ilacı kötü olacağımı hissettiğim an kullandım genelde
Sinemmurat 13 haftalığım 7 haftadan beri mide bulantısıyla yaşıyorum 7 kilo verdin hastanede yattım serumla duruyordum bu ilaç bile işe yaramadığı zamanlar oluyor ama bugün yine başladı aldım yine
incevildan İlk hamileliğmde 9 ay içtim şimdi 21 haftayım yine kullanıyorum çok şükür bi zararını görmedim aksine kullanmasam hiç birşey yiyemiyorum hamileliklerim zor geçiyo
Elisgoc Bende çok işkence çektim ilk zamanlar sabahları nerdeyse 2 saat lavaboda geçirdim. Sadece 1-2 defa ilaç kullandım. Doktor zofran vermişti , içmemekte inat edip mide bulantısıyla resmen savaştım . Bence çok ilaca sarkmadan size iyi gelebilecek şeyi bulun ve sabahları ondan yiyin. Mesela çubuk kraker bile kötü yapıyodu beni, beyaz leblebi iyi gelmişti. Çünkü gebelikte kullanılan vitaminlerin bile zararı var demişti doktorum. İnşallah tez zamanda geçer bulantınız
aylince23 Benim hayatımı kurtardı zofer valla.. ama ben kırıp içiyordum 2mg yani. O şekilde bile çok etkili.
Ayseenrr Zofer banada nefes aldıran ilaç. 11. Haftayı bitiricem. Hala bulantım ve kusmam devam ediyor ilacı içmezsem. 8 kilo verdim 1 ayda. Doktoruma kullanmak istemediğimi söyledim ve beni azarladı Kusmak ilaç içmek daha zararlı dedi. Bu yüzden mecburen içiyorum herşey bebişlerimiz için 🌸
Hasret2462 Ayseenrr aynen öyle canım kusmak ilaç içmekten daha zararlı çünkü her öğürtüde bebeğe zarar veriyoruz onlar daha çok küçük tutunmaya çalışıyorlar