Jrhazar doktorun demesi ile tahmini doğum 20 temmuz olucak , geçenler de civil de indirim vardı 5 tane 0-1 aylik sıfır kol zihin 50 TL ye düşmüştü, yeşil rengini çok severim o yüzden aldim , daha o kadar küçük pek alacağımı sanmiyorum çabuk büyüyorlar. Bide geçen bime gelen Küvet takımını aldim , 1 koli ıslak mendil aldim , arada takip ediyorum işte içime sinen bisi varsa alıyorum, 😇😇 mart da dolabını besigini almayı düşünüyorum. Aldıktan sonra hızlandırmayi düşünüyorum alışveriş isini