Msalbyrk Firdevs53 önceden pek aram yoktu hamile oldgmdan beri hepsnden yiyorum 1 günüm meyvesiz gecmez. Sularıni sıkıp içiyorum bu aralar🤗
Gozdeerdem Bende hiç sevmezdim hamile olduğumu öğrendiğimden beri her gün yiyorum yemesem vicdan azabı çekiyorum sanki :)
Zeynozeyyo Bnde onceden yemezdim hamileliğin ilk dönemlerinde bulantıdan tek yedim sey meyve oldu ve meyve sayesnde kilo da almadm hep bebeğe yaradı 37 hftalığım suan haftalık 10 kg mandalina yiyorum dur hele bu aralarda günde iki tane ayva 😁 yiyorm