Kızlar merhaba ben 26 haftadan beri tansiyondan dolayı tansiyon ilacı kullanıyordum Allah’a şükür bir sorun yoktu bugün kontrolüm vardı önde giden bebeğimin 1 hafta kilosunda gerilediğini ayrıyetten suyunun azaldığını öğrendim doktorum tansiyondan dolayı dedi düzenli takibe devam edicez dedi böyle olup vakti dolmadan sezeryan olan var mı tedirginim biraz kusura bakmayın uzun oldu biraz hakkınızı helal edin 🙂