Merhabalar 2 gündür bel agrisi cekiyordum dün geceden beride kasiklarima baskı yapiyordu bebegim ilk gebeliğim oldugu icin normal sandim sabah agrilarim artti üstüne kalkip yürüyeyim diye hava alma çıktım yürüdükçe belimde kaynar su karnimda gaz sancisi hissettim artik dayanamadim doktorumu aradim oda en yakin hastahaneden veya kendi gittigim hastahaneye gelmemi soyledi geldim 2 cm acilmam ve nst sancilarim çıkıyordu suan sancimi hissetmiyorum yatis verdi serum ve ciger geliştirici igne yapti bu arada 35 haftalık gebeyim