Burcin6 Kızlar 37+2 günlüğüm iki gündür baş dönmem mide bulantım var tansiyonumun küçüğü düşük ama gebeliğim boyunca düşüktü hiç hissetmiyordum böyle bişeyler sizce neden oluyor sizde de varmı?
yagmurmercan Burcin6 37+4 gunlugum bende bugun mide bulantisi ve ishal başladı dogum belirtisimi acaba merak ediyorum
busragundogan3437 Burcin6 Bende de öyle migde bulantısı kusma hissi şiddetli baş dönmesi ve isal ve bu gece sızıntı olarak suyum geldi galiba
Duyguucnr Burcin6 37+1 bende de hafif iştahsızlık oluştu, sadece abur cubur yiyesim var ve günde bir kez kramp şeklinde sancı
Burcin6 yagmurmercan valla ondan korkuyorum ama doğum yaklaşınca ishal olabiliyormuş onu duydum bebek aşşağıya indiği için ikinci gebeliğim diğer kızımda hiç böyle olmadım kafamı kaldıramıyorum resmen
Eymnftm Bende 37 haftalık oldum dün, hep bir yatma isteği sürekli idrara çıkma bel ağrısı halsizlik korkuyorum oğlum 39 haftalıkken dünyaya gelmişti.
busragundogan3437 Burcin6 sancim düzene girmesini bekliyorum 2 gün önce düştüm yolda yürürken 24 saat hastanede kaldım
29mn 37+0 im 3 gundur gunde 3 4 kere buyuk tuvalete cikiyorum gunduz iyiyim ama aksam bel kasik agrisi tutuyor sabah zor uyaniyorum artik dogum yaklasiyo sanirim