Ben de fitil kullanmıştım akintim oluyordu o çok normal. Bana transferden sonra normal hayatına devam edebilirsin demişlerdi sadece dus alırken çok sıcak suyla dus alma dediler iste agir kaldırma bir şeye uzanma vs herkeste belirti farklı oluyor benim belim çok agrimisti