F84 ben siğiller geçmiyo aksine daha da yayılıyo diye biliyorum. Eğer geçiyosa siğil değildir o başka birşeydir. Çünkü tam ergenliğe girdiğim dönemde doktorun biri sende siğil var dedi ve yıllarım o siğille uğraşmakla geçti gitmediğim kadın doğumcu ve cildiyeci kalmadı bir sürü test yapıldı 🤦♀️ Sonuç olarak onun siğil değil de vajinamın yapısının o şekilde olduğu ortaya çıktı 😒 siğil gerçekten ciddi birşey. Eğer varsa sende siğil var diyip yollamıyorlar yani