uykusuzbirben Slxkldk gece görümcem tek kaldı onun dışında sezryndan çıktığımdada taburcu olmadan önce de hep iki kişi yanımdaydı bsy demiyolardi
Betulaa Büşra hanıma gitmeye başladım ben Ayşenur hanıma son gittiklerimde hep asistan vardı çünkü. Doktor hanım ilgiliydi, zaten doğum anında hangi doktor nöbetçiyse o geliyormuş sadece o da gerekliyse yoksa ebeler hallediyor.
zemberekkusu uykusuzbirben öncesnde talep etmek mi gerekiyor bana odalar tek kişilik denmişti hepsi öyle değil mi
uykusuzbirben zemberekkusu hayr genelde 2 kişilik sadece 2 3 tane tek kişilik oda var Sanrm önceden tep etmek lazm evet mesela sezryn olacaksnz gününz belliyse bı hafta öncesnden konuşun
Slxkldk Gizem2325 bugün r arkadaşım söyledi. Eğer kendi doktorun doğuma girsin istiyorsan doktor parası ödüyormuşsun onun dışında ücretsizmiş. Bide normal olması gerekirkem sezeryan istiyorsan ücret veriyormuşsun
Betulaa Slxkldk ben sordum kesinlikle kendi doktorunuzu parayla getiremezsiniz dediler. Planlı sezaryenle kendi doktorunuz gelebilir ama diğer normal doğumda tek bir doktor nöbetçi mecburi durumlarda geliyor yoksa ebeler doğuruyor dediler.