Ben büyüyen beşik almıştım ilk gebeliğim de ama memnun kalmadım şahsen kullanım açısından büyüdükten sonrada kullanamadım hiç hoşuma gitmedi. Ben şimdi vivenseden bakıyorum normal bi takım alacağım zaten park beşik veya anne yanı beşik alacğaım onlar da uzun süre götürüyorlar. Sizin tercihiniz ama benimki de bi tecrübe uzun süreli kullanılması çok zor direk bi çocuk odası olarak yapacağım inşallah ❤️