svm9
Doktoruma sormuştum boyalar çok kokuyor bildiğiniz gibi ve 4 5 saat sürüyor nerdeyse o kokuya mağruz kalmamak gerekiyor dedi. Evde bile temizlik malzemesi kullanırken mutlaka maske ve eldiven tak diye de ekledi. Tavsiye etmiyorum dedi ama saç kesim de sorun yok haftaya gideceğim bende kestirmeye.
Kısacası doktorlar tavsiye etmiyor siz bilirsiniz 😋