Huzur AylinIlerKaar karnım 1 haftada baya şişti artık penguen gibi yürümeye başladım 🙄 bel ağrısı var çabuk yorulma 🙄 bide iştahım fena açıldı durmadan yiyorum🙄 onun dışında artık minik tekmelerini çok güzel hissediyorum sırf biraz tekmelesin diye sırt üstü yatıyorum 😍
Gizemhasan AylinIlerKaar iştah artisi bacak bel agrisi tekmeleri henuz hissemedim ben ve uykusuzluk cekiyorum
Ozlemr AylinIlerKaar benim karnım bu hafta hızla çıkmaya başladı. Bebeğimi hissetmeye başladım. Baş ağrım arttı. Birde bu hafa bana sürekli ağlama isteği geldi. 17+5 iz bu arada.
AylinIlerKaar Ben hissetmiyorum daha.sağa sola dönerken karnın alt iç kısmında ağrı hisseden,karnında gerginlik hisseden var mı?
Nisaam 18+2 yiz belim ve sırtımda ağrı çabuk yorulma nefes nefese kalma mide yanması ekşimesi daha hareketlerini hissedemiorum.
Damlablgn Bizde 18+2 olduk bugün bende pek değişim Yok hareketlerini de hissetmiyorum daha sadece birkaç gündür hafif sancıyla beraber karnım top gibi oluyor sertleşiyor sonra geçiyor neden anlamadım başka yaşayan varmı ?