Kızlar eşim tutturdu babamın ismini koymak istiyorum diye ben ise istemiyorum ,ikimizde kararlıyız her seferinde konuyu askıya alıyoruz sinirlerim yavaş yavaş bozulmaya başladı kırmakta istemiyorum anasını satıyım bir buçuk aydır full yatıyorum erken doğum riskinden ötürü psikolojikmen ne çektiğimi Allah biliyor bide isim konusunda ahtım vardı deyince sinirim iyice bozuluyor .. bütün zorluğu ben çekiyim ama isim koyma hakkım bile olmasın öylemi