Ela_atan bende çok merak ediyorum fazlasıyla olumsuz yorum duydum ne hikmetse (sanki parası kendi cebinden çıkacakmış gibi) kayınvalidem her defasında orayı övüyor falancanın kızı yapmış çok memnun kalmış falanca iki doğumundan birisini özelde diğerini orada yapmış bi daha doğursam zeynep kamile giderim diyor vs vs yüz kere dinledim ona kulak asmayacağım tabi ki ama bende merak ediyorum