Cnserkn Pazar ve pazartesi sancı çektim evde salı sabah doktoruma gittim 2cm açıklık ile normal doğum olarak yatışım yapıldı. Aksam 6:30a kadar sancı çektim suni sancı da verdiler açılmam on santim oldu ama doğumun zor olacağını bebeğin kafasında okunmaya bağlı ödem oluşmuş dedi. Normal doğumu deneyelim olmazsa sezeryan dedi. Ikındım Ikındım karnıma batırdılar ama gelmedi bebek. Çok kanama oldu Acil sezeryan aldılar şimdi evdeyiz iyiyiz Allaha şükür. 39+5de geldi Umay. 🙏