Merhaba kızlar ben bugün tam 30 hafta oldum 32 haftama girdiğim gibi doktordan rapor almam şart mı ayın 28 ine denk geliyor bende 1 Şubatta çıkmak istiyorum tam maaş alayım diye yani sözüm ona 32+0 da gidip çalışabilir raporu almam gerekiyor mu sanki almazsam 4 günüm boşa gidecek gibi bişeyler okudum