25+0 da yaptırdım. Normalde daha erken yaptıracaktım fakat aşılar toplatıldı falan dediler. Sonrasında aile hekiminliğinden hemşire arayıp yeni aşının geldiğini ve olabileceğimi söylediler. Çarşamba günü aşıyı oldum olurken herhangi bir sıkıntı yaşamadım acı vs. Akşama doğru kol ağrım başladı.Ertesi gün öğlene doğru bütün vücudum sızlamaya başladı tüm tüylerim diken dikendi yani ağır hastalanmışım gibi. Akşam sıcak bir duşa girdim. Duştan çıkınca iyice titremeye ve vücudumun heryeri acımaya başladı. 1 saat sonra ateşimi ölçtüm 38’di. Benim ateşim normalde ne kadar hastalanırsam hastalanayım çıkmaz bu arada. Hemen 1 tane parol içtim yavaş yavaş düşmeye başladı. Sabah kalktığımda 36.5tu. Şuan gayet iyiyim. Yüksek ihtimalle yan etki olarak ateş yaptı bende. Hafif kol ağrım hala devam ediyo sadece. 2.ci dozu olmayı düşünmüyorum bu arada 😄