ardenmoms senoski bence yaptırmayın hiç bir DNA felan benim oğlumun da sınırdaydı 6.5 hemde ama doktorumuz tek başına bi bulgu olmadığını söylemişti dediği gibi de oldu şükür
3kuzuAnnesiyim senoski benim ki 1.5 mu 1. 8 mi neydi normal dedi yine fetal dna istedi yaptigima pismanin bosuna evham yaptirdi hala sonuc gelmedi
Gulay92 ardenmoms siz fetal dna ya da amniyosentez yaptırdınız mi? Bizde de ense kalınlığı var 4.40, endişeleniyorum