Turgutaykader eşimin sonuçları çok iyi geldi o gün hem aşılama yapıldı hem test. Benimde 172 boy 60 kilo zayıf değilim yani. Hormonlards da sorun yok pcos da yok düzenli adet olurum. Olmayınca olmuyor işte. Aşılamaya tekrardan para verip zaman kaybetmek istemiyorum canım iki üç ay daha kendiliğinden deneyeceğiz olmazsa tüp bebek deneyeceğim. amh değerim 1.65 sınırda denildi yaşıma göre gençken ve rezervim iyiyken denemek istiyorum bi tüp bebek bir şey kaybetmem