Zehraesra14 Başakşehir cam ve sakura da daha önce sezeryan doğum yapanlar tecrübelerini paylaşabilir mi. Bn bu hafta kontrole gittim ilk kez çok memnun kaldığımı soyleyemiycem .dogum konusunda da kararsızım
Prenses34_annesi Zehraesra14 Ben yapmadım ama eltim yapmış orada sadece ameliyattan sonra servise çıkarıyorlar ya ondan memnun kalmamış ve eşler ile görüşme çok kısıtlı şansa tek oda düşüyormuş bazen eşin kadın doğum bölümüne girmesi yasakmış birde geçen annem gitmiş sanırım teyzem ile o hastaneye artık o hastanenin çoğu asistan doktormuş bu kadar biliyorum cnm 🥰