Biryeniannee slm canim bende almanya da yasiyorum , kacinci haftadasin benim 32+2. Haftam alisverisimiz bitti cok sukur . Bu hafta ütüleyip dolabimizi da dizdik mi artik bebisimizin gelmesini bekliycez hayirlisiyla 🥰 Ben C&A dan aldim bebek kiyafetlerini , ayri odam olmadigi icin yatak odama bi anne yani yatak aldim Amazondan , banyo küvetini Babynest falan hep amazondan siparis ettim , kiyafet dolabini da Ikea dan aldim . Bakim malzemelerini biberon ufak tefekleri de Rossmann ve Dm den aldim bugun . Bebek arabasini da Görümcem Hediye aldi Babywelt den . Böylece ihtiyaclarimiz bitti cok sükür . Sormak istedigin baska bisi varsa sorabilirsin 😊 Almanya da nerde yasiyosun ?