Merhaba,
Bugün doktora gittik 10 haftalık hamileyim, doktorum fetal DNA önerdi. Daha önce yaptıran oldu mu? Ne yapmalıyım kafam biraz karıştı açıkçası. Bunu ultrasonda bir aksilik gördüğü için istemiş olabilir mi? Bana bir şey demedi ama yine de bir korku sardı içimi..