11 haftalık hamileyim 10.haftamda ara ara kasık ağrılarım vardı ve doktoruma sorduğumda gayet normal rahim büyüyor demişti ama yaklaşık 3 gündür bu ağrılarım kalmadı biliyorum şiddetli kasık ağrısı normal değil ama ağrı olmayıncada insan diyor acaba bi sorunmu var bu durumu yaşayanlar varmı ?