10 haftalık hamileyim dün lavaboda kahverengi akıntım oldu. Daha öncesinde 6 haftalıkken olmuştu kese dışı kanama alanım vardı ve Progestan kullandım 2 hafta kadar. Bugün doktora gittim muayene etti bebek iyiydi kanama alanı da yoktu. Normal dedi bazen regl zamanlarında da olur ya da pelvik bölgelerde küçük kanama alanları varsa o da yapmış olabilir dedi. Bugün tekrar biraz oldu. Başına gelen var mı?