Kızlar dün detaylımız vardı çok şükür bebeğim gayet iyi bir problem yok. Ama doktor sanki sol ayağı içe dönük gibi duruyor ama emin değilim pozisyonunu değiştirmiyor dedi. Net göremedi ama böyle bir varsayımda bulundu. Ben o anda bunu çok önemsemedim çünkü benim için önemli olan hayati organlarının durumuydu oda çok şükür iyi 🙏🏻 dünden beri kafama takıldı net birşey söylemediği için sadece bir daha baktırın dedi sol ayağına sağ ayağını net gördü gayet iyi. Kesin var yada yok deseydi bu kadar aklıma takılmazdı ama işte 🤷🏼♀️ doktoru böyle birşey söyleyen oldu mu yada yanlış çıkan sormak istedim.