123gebe Kızlar 34. Haftadayız bi haftadırda idrar yolu enfeksiyonu için ilaç içiyorum idrarım sarı geliyor ilaçtan dolayı dün akşam otururken çok esnedim birden baktım bişeyler gidiyo alttan sanki idrardı ama tutamadımda gibi emin olamadım korktum ama iç çamaşırım sapsarıydı ıslandı idrar kokusuda vardı tüm gece hiçbişey yoktu sabahta yoktuta az önce yine otururken baktım bişeyler gidiyo yine sarı sıvı suyum gelmiyodur dimi ağrım vs hiçbişeyimde yok
Semilk05 123gebe bence kullandığınız ilaç fayda gösteriyor akıntınız enfeksiyonunuzu atıyorsunuz. Tabi içiniz rahat değilse bi doktora gözükün derim
AzraFarah 123gebe bende sarı akıntı şeklinde oluyordu, dışarıdan eve geldiğimde su gibi akıyordu,bir kaç defa devam etti sonra geçti,su gelmesi bildiğim kadarıyla şeffaf olur diyorlar,sizinkisi akıntıdir
Hallerimvarbenim 123gebe Canım bende geçen tuvalete girdim çamaşırım ıslaktı normalde kaçıyorum bazen hissediyorum ama bunu hissetmediğim için su sandım önce sonra baktım idrar kaçırmışım hissetmemişim🙈
123gebe Hallerimvarbenim bende idrar olduğunu düşünüyorum çünkü idrar kokuyo su sanıeım kokusuzmuş ama insan yinede tedirgin oluyo özel hastane takiplide değilim şimdi her şüphelendiğim şeyde hastaneye gittiğimde acilde alttan bakıyolar çokta istemiyorum oyüzden her şüphelendiğim şeyde hastaneye gitmeyi zaten suyum olsaydı sancım başlardı heralde bu saate kadar diye düşünüyorum
Hallerimvarbenim 123gebe Canım için rahat edecekse eğer eczanede turnusol kağıtları satılıyor eğer idrar yada akıntıysa yani asitikse kağıdın rengi değişmiyor eğer amniyon sıvısıysa kağıdın rengi mavi oluyor. Ondan al koy çamaşırına