Tugceplt sıkmayın sadece ztn o tam olarak süt değil su gibi sarımsı da geliyo bazn süt kanallarınız açılıyor erken doğum olma ihtimali çok düşük çünkü benimki 4. Ayda geldi büyük kızımda ve 42 haftada sezeryanla doğdu kızım bu hamileliğimde 30 haftada başladı süt gelmesi sıkmıyorum sadece sıkarsanız sütünüz gelir doğuma kadar kuruyabilir sağma yaparsanız şimdiden