Dilaam Nagihanada doğum kasılması dediğimiz sey sanırım bu düzenli aralıklarla gelmeye basladıysa gerçek kadılmalarınız olabilir ama düzensizse yalancı sancıymıs
Esra___ Nagihanada 37+3 oluyorum bu gece benim de bugün çok fazla sertleşme var karnımda belim de ağrıyor 🤦🏻♀️ Yarın kontrolüm var bakalım ne durumdayız oğlumla
Beyza26 Nagihanada valla gelir mi bilemem ama benim yaklaşık 1 aydır oluyor Ağrı sızı yok sadece sertlik oluyor ve nefes alıp veriyorum geçiyor 😊
Beyza26 Nagihanada canım ılık bi duşa gir iyi gelecektir. Birde nefes egzersizi yap rahatlatıyor insanı relax ol😊😊
Beyza26 Nagihanada haklısın elimizde olmadan panik oluyoruz sağlıkla hepimiz yavrularımıza kavuşuruz inşallah 🙏🏼🙏🏼
oznur29 Ya bazen benimde karnim tas gibi oluyo ama agri felan yok.karinimi ovalyinca bi sure sonra harket ediyo biraz yumusuyo karinm bu kasilma mi oluyo yani.32+2haftaligim bende