YesimMm- İlk gebelikte Etlik Zübeyde yaptım ve bida kapısından bile geçmedim o kadar memnun kalmadım… Şuan da Bilkent şehir Hastanesi’ne gidiyorum mennuniyetlet var .
cansu15 rncst en son Selen hanıma gitmisim ama doktor yoktu stajyer vardı doktor son anda geldi sadece kalbimin attığını söyledi ve gitti başka hiç bir şey demedi
cansu15 rncst çalıştığım için sabit bir doktordan randevu almam çok zor oluyor gerçi sabır doktordan alsam doktor kaç kere denk gelecek hep stajyerler var
YesimMm- rncst malesef belli sabit bi doktor yok Selen, Hüseyin levent, inci, gittim. Ama bı ay gebelik bakiolarsa diğer ay jinekoloji bölümüne geçiyorlar hiç aynısını denk gelmedim. Ama hepsindede kendileri baktı asistan bakmadı öyle denk geldi galiba
rncst cansu15 ya bn yeni taşındım ankaraya da 7 aylığım henüz bnde bi doktor bulamadm ilk zübeyda hanıma gittim snra tekrar gittiğimde önceki bilgilerim hiç girilmemiş şeker testi flan yaptrmıştm hiçbiri görünmüyo dedi doktor, ilkinde suyun iyi dedi snrasında suyun geldi mi hiç flan dedi o yüzden doktordan soğudum bşka doktor arıyorum 🫤
cansu15 rncst gazı hastanesi iyi diyorlar ama evime uzak olduğu için bilemedim ben de Sincan 12. Caddeye gideceğim gibi en Azından doktorlar var orada birebir
rncst cansu15 ama üniv hastanesi sanırım bahsettiğinz yer onlarda belli bi haftadan snra kabul etmiyolarmış