Ebruska12 allah korusun kız 🙏🏻 Bende de akıntı vardı druma bişey dememiştim gittiğimde 19+1 dim her şey yolunda demişti bana 🙏🏻Dün bebeği aşağılar da hissettim ona tedirgin oldum ama benimle beraber aynı şeyi yaşayanlarda var normal geldi bana aynı haftadayız bu arada ben de 20+4 üm 🌺 vaktinde gelsin bebişlerimiz🥰