Kızlar sabahları yataktan ayaklarım uyuşmuş bir şekilde uyanıyorum veci bir şekilde ağrıyor felç olmuş gibi oluyorum hangi tarafa yatmışsam o taraf kollarımdan ayaklarıma kadar uyuşmuş bir ağrıyla uyanıyorum sizinde öyle oluyor mu neyden sebep böyle 😐😒