Karanfilsokak İnanılmaz bi mide bulantısı yaşıyorum ara ara. İlk 3 ayımdaki halime döndüm sanki. Böyle mise bulantısı normal mi yaşayan var mı
Hamideersin Karanfilsokak normalmis canım bende 38+0 oldum bende 2 haftadır yaşıyorum sanırım büyüdüğü için mideye baskı yapıyor bazıları da saçı yapar diyor ama normalmis yani
Nuraysss Karanfilsokak 35 hafta oldk bugun 2 haftadr bir anda başlayan aşırı bulantılar oluyor ama gün boyu devam etmiyor geçiyor. Tansiyonumu ölçtürdü baş ağrısı oluyor mu diye sordu onlarda pronblem olmadığı için normal diyip geçti canım
Elifmstf Karanfilsokak sadece 20 ile 30 hafta arasi rahattim sonrasi yine basladi simdi 36 haftaligim daha sabah bulantiyla kalktim
Deriin_ Bnde 36 haftalık gebeyim ve 2 haftadır aşırı derecede mide bulantısı çekiyorum… Ne yapacağımı ve nasıl bulantıyı geçireceğimi bilmiyorum 😕 tiksiniyorum bişey yiyip içmek istemiyorum 😔
Deriin_ Karanfilsokak gececek canım allahın izniyle 😕 bu mide bulantısını da atlatacagız… Başka şikayetlerimiz de oldu atlattık şükür darısı mide bulantısına🙏
siyahinci3 Karanfilsokak ayni ben ne yesem midemi bulandiriyor hic bir sey canim cekmiyor yedigim hic bir seyi istahla yemiyorum zoraki yiyorum 36+1olduk bizde