Dilek1507 Merhaba kızlar 😇 kurumsal bir mağazada kısmi part yani haftada 2 gün çalışıyorum, 5 yıldır. Doğum parası alabilmek için doğum dahil son 1 yıl 90 gün çalışıyor olmak gerekiyor diye duydum. Bilgisi olan var mı?
Dilek1507 Summerwine Summerwine sigortam var ve 5 yıldır çalışıyorum. Ayda 8 gün çalıştığım için doğumdan önce 1 yıl tam 90 güne ulaşmıyor. Ama hiç işten çıkmadım yine de alabilir miyim merak ediyorum
Dilek1507 Summerwine sigortam var 5 yıldır. Ama doğumdan önce 1yıl, 90 gün yapmıyor ayda 8ngün çalıştığım için
rain26 Dilek1507 ayda 8 gün 12 aydan 96 gün yapması lazım eksik yatırmış olmasınlar. Sigortanın kaç günden yapıyorlar.
Cubukmakarna Evet bende arayıp sormuştum 90 gün şart. Bende haftada 3 gün gidiyordum. Benim 90 ı geçiyor son 1 yılda
rain26 Dilek1507 o zaman malesef alamıyorsunuz. Orda sürekli çalışmanızın bir önemi yok 90 gün sigorta şartı var . Part veya tam zamanlı farketmiyor .