34+0 da benim de karnım ağrıdı söyle agri uyutmuyordu dayanmaya çalıştım qma öğlene kadar zor dayandim kusma da eşlik edince acile gittim nst de baya agri gozukunce doktor yatış verdi 4 gün hastanede kaldım. Eğer geçmezse Bi gidin derim .sizin de öyle olacak değil tabi sadece tedbir amaçlı