Bende 33 yasindayim 3 lü tarama yüksek çıktı araştırdım o testler sadece riski gösteriyor aslı yok yani bebekte olabilecek risk oranlarıni gösteriyor ve yaşa görede değişiyor oranlar şöyle düşünün 300 gebe de 1 kişide görülme riski var bakin ihtimali demiyorum sadece riski diyorum korkmayin o yüzden