Nuurrr şuan 12. Haftamdayım. Hamile kaldım kalalı kahverengi akıntım var. Progestron ve iğne kullandım. İğneyi keseyle ilgili bir problemden dolayı kullandım. 10. Haftamda kanamam oldu (kırmızı). Aynı hafta 2 kere. Şuan 2tane kanama alanım var. Perşembe günü doktor yatış istedi ama pazartesiye kadar beklemeye karar verdik doktorumla. Buna dayanarak şunları söyleyebilirim ki,
Kahverengi ve siyah akıntı, eski kandır. Kırmızı, pembe ve benzer tonlar olmadığı takdirde korkacağınız bir durum yok. Çok hareket etmiş olabilirsiniz. İlişki sonrası olabilir. Yerleşme kanaması olabilir. Ağır kaldırmış olabilirsiniz. Rahim içindeki kalan kan olabilir. Bu duruma sahipseniz yatın. İşlerinizi erteleyin. Ancak kanamanız pembe veya kırmızıya dönerse direk acile gitmeniz gerekir veya doktorunuza muayne olmanız gerek. Benim hastanem gece 3 de bile muayne ediyor. Doktor ilgilenmedi demişsiniz. Tahminen devlete gitmişsinizdir. Devlet malasefki ilgilenmiyor. Bu tarz durumlar için özeli öneririm. Şuan ben devlete adım bile atmıyorum. Kanama zamanı gitseydim ne yaparlardı bilmiyorum. Özelde iyi bir doktor bulmanızı öneririm. Ben 12. Haftada hala yatıştayım 🤷 işlerinizi önemsemeyin ve yatın. Gerçekten çok etkili oluyor. Yemek yiyemezseniz zorlamayın. 11-12. Haftaya kadar zaten bebek depodan yiyor. Bu süreçte kilo veren kişi çok. Onun dışında akıntı sürecinde ilişki için doktorunuzla görüşmenizi öneririm☺️ aklınıza takılan yerlerde yardımcı olabilirim.