Pengu en geç Mart başı doğumum inşallah.
Ben yenidoğan olarak 1 tane 5li bir tane de 10lu takım aldım. Kalan çoğu şeyi 0-3/1-3 ay aldım
20 tane zıbın uzun kollu kısa kollu askılı karışık
10 tane tulum şapkalı eldivenli olanlar var içlerinde
5 tane de alt üst takım aldım. Yedekli olsun istedim.
Geri kalanı 3-6,6-9 aldım bunları da hem bahara hem yaza denk geliyor diye ince ama uzun aldığım da oldu kısa kollu şortlu aldığım da oldu.
Yaşadığım yerde temmuza kadar çok sıcam olmuyor havalar o yüzden 3-6 ların çoğu ince bluz tayt, ince uzun kollu elbise altına külotlu çorap şeklinde hesaplayıp aldım ama kısa kollu tulumlar şortlar da var.
6-9ların da mesela çoğu ince askılı yazlık şeyler ama sonbahara da yaklaştığı için yine ince ama uzun tenini örtecek şeyler aldım